Často kladené otázky

Informácie o doručení a poplatkoch:

 

1. Ako dlho trvá výroba a doručenie obrazu?

Doba výroby a doručenia obrazu sa môže líšiť v závislosti od konkrétneho produktu a vašej lokality. Všeobecne však môžete očakávať, že vaša objednávka bude vyrobená a pripravená na doručenie do 5-ich pracovných dní. Pre presné informácie o doručení prosím navštívte našu sekciu s dodacími podmienkami alebo nás kontaktujte priamo.

2. Aké sú možnosti doručenia a aké sú poplatky za poštovné?

Ponúkame viaceré možnosti doručenia v závislosti od vašej lokality a potrieb. Poplatky za poštovné sa líšia podľa veľkosti a hmotnosti balíka, ako aj od krajiny doručenia. Všetky možnosti doručenia a príslušné poplatky sú jasne uvedené pri pokladni(v košíku na e-shope), kde si môžete pred dokončením objednávky vybrať pre vás najvhodnejšiu možnosť.

Ceny prepravy v SK spoločnosťou DPD: Kuriér na vašu adresu - 4,20€, odberné miesto - 2,90€.
Všetky zásielky v rámci SK pri objednávke nad 50€ sú ZADARMO.
Atypické nadrozmerné zásielky nad 35kg sú posudzované individuálne a v takomto prípade vás budeme kontaktovať.

Pre medzinárodné zásielky odporúčame zákazníkom, aby si skontrolovali prípadné dodatočné poplatky alebo clo, ktoré môžu byť účtované vo vašej krajine.

3. Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Pospracovaní vašej objednávky pripravenej na odoslanie, vám príde e-mail s trakovacím odkazom. Stačí len kliknúť na tlačidlo “Sledovať zásielku” a zobrazia sa vám všetky potrebné informácie.

 

Fakturácia, Reklamacia a vrátenie:

 

1. Akým spôsobom získam faktúru?

V prípade, že ste platili online či prevodom vám faktúra bude zaslaná automaticky v následujúcom e-malie. V prípade dobierky vám bude faktúra doručená v e-maile po doručení a prevzatí zásielky.

2. Ako môžem zmeniť adresu v objednávke?

Pošlite nám email na obchod@vintessia.sk v čo najkratšej dobe, ešte pred vybavením vašej objednávky aby sme ju mohli zmeniť skôr než bude odoslaná. Do e-mailu prosím uveďte číslo objednávky a správnu doručovaciu adresu

3. Je možné vrátiť obraz, ak nie som s ním spokojný/a?

Áno, ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste so svojím nákupom úplne spokojní, ponúkame možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od jeho prijatia. Produkt musí byť v pôvodnom stave a nesmie byť poškodený. Pre viac informácií o procese vrátenia a podmienkach, prosím, navštívte našu sekciu “Vrátenie tovaru” na našej webstránke.

4. Ako môžem nahlásiť poškodenú objednávku?

V prípade, že vaša objednávka prišla poškodená, nahláste to prosím čo najskôr prostredníctvom e-mailu na obchod@vintessia.sk alebo reklamacie@vintessia.sk , najneskôr však do 48 hodín od doručenia, aby mohla byť reklamácia prijatá. Uveďte prosím číslo objednávky a priložte snímky poškodeného tovaru, obalu a krabice.

5. Ako môžem nahlásiť chybný alebo chýbajúci tovar?

V prípade, že vám chýba časť objednávky alebo ste obdržali zlý výrobok, nahláste to čo najskôr prostredníctvom e-mailu na reklamacie@vintessia.sk alebo na obchod@vintessia.sk, najneskôr však do 48 hodín od doručenia, aby mohla byť reklamácia prijatá. Uveďte prosím číslo objednávky. V prípade, že ste obdržali nesprávny produkt, priložte prosím fotografie nesprávneho tovaru, aby sme reklamáciu mohli posúdiť.

 

Výroba, produkty, starostlivosť:

 

 1. Je možné objednať si obraz s vlastným motívom?

Áno, ponúkame možnosť vytvoriť obrazy na zákazku s vlastnými motívmi alebo fotografiami. Stačí nám poskytnúť váš dizajn alebo fotografiu, a my vám vytvoríme návrh, ktorý bude prispôsobený vašim potrebám. Pre viac informácií o procese objednávania a možnostiach prispôsobenia nás neváhajte kontaktovať.

2. Sú vaše výrobky ekologické?

Áno, naše obrazy vyrábame s čo najväčším dôrazom na šetrnosť k životnému prostrediu a dbáme aby boli zdraviu nezávadné. Viac o ekológii a výrobe našich produktov sa môžete dozvedieť TU.

3. Aké typy dreva sa používajú na výrobu obrazov?

Na výrobu našich obrazov používame rôzne typy dreva, pričom dávame prednosť tým, ktoré sú udržateľné a ekologicky zodpovedné. Konkrétne druhy dreva sú vyberané na základe ich estetických vlastností a schopnosti zabezpečiť najlepšiu kvalitu tlače. Každý kus dreva je starostlivo vybraný, aby vaše umenie vyniklo vo svojej plnej kráse.

 

4. Môžu byť obrazy vystavené v exteriéri?

Hoci naše obrazy sú tlačené s použitím ekologických farieb odolných proti blednutiu, nie sú určené na dlhodobé vystavenie v exteriéri. Vlhkosť, priame slnečné svetlo a extrémne poveternostné podmienky môžu negatívne ovplyvniť trvanlivosť a vzhľad obrazu. Pre vystavenie v exteriéri odporúčame hľadať špeciálne určené exteriérové umenie.

5. Ako môžem o svojom obraze starať, aby zostal ako nový?

Našich obrazov je veľmi jednoduché sa starať. Odporúčame obrazy pravidelne utierať suchou alebo mierne vlhkou handričkou, aby ste odstránili prach. Vyhnite sa používaniu chemických čistiacich prostriedkov, ktoré by mohli poškodiť povrch obrazu.

6. Je možné objednať obraz v inej veľkosti alebo formáte, než je štandardne ponúkaný?

Áno, v taktomto prípade nás prosím kontaktujte e-mailom na obchod@vintessia.sk a uveďte prosím čo najpresnejšie vaše požiadavky. Napr.: Rozmery obrazu, názov obrazu, alebo či si želáte vlastný obrázok, prípadne iné špecifiká.

7. Ako zavesím obraz na samolepiaci háčik?

8. Porovnanie veľkostí obrazov:

 

Veľkoobchod a partneri:

 

1. Ponúkate zľavy pre veľkoodberateľov alebo na objednávky veľkého množstva?

Áno, pre zákazníkov, ktorí majú záujem o nákup veľkého množstva obrazov, či už pre podnikateľské účely alebo ako veľkoodberateľov, ponúkame špeciálne zľavy. Pre viac informácií o možnostiach veľkoodberu a zľavách nás prosím kontaktujte priamo s vašimi požiadavkami a podrobne uvádzajte predpokladané množstvo a typy produktov. Taktiež ponúkame VO registráciu priamo cez e-shop TU.

Späť do obchodu